در 10 دقيقه 3 گل زديم
تاريخ : شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, | 19:2 | نویسنده : سهند

به نقل از فارس، وي افزود: آقاي فتح الله زاده بهتر است در مورد چيز‌هاي ديگر صحبت کنيد.روز گذشته خيلي حرص خوردم حق ما را جلوي چشم 120 هزار نفر خوردند از صميم قلب متاسفم.

وي ادامه داد: يک سناريو براي پرسپوليس نوشتم و بهتر است به چيز‌هايي پي برده‌ام. در گفت و گو با سايت باشگاه نگاه کنيد مطمئن باشيد صحبت‌هاي من بسيار ديدني و شنيدني است.

وي در پاسخ به اين سوال که رئيس دپارتمان داوري اعلام کرده خطا روي حقيقي پنالتي نبوده و خطاي خود اين بازيکن بوده، گفت: از عسگري شکايت مي‌کنم و او بايد پاسخ خود را در مورد اين حرف‌هاي غير منطقي بدهد.اصلا ايشان به چه حقي داوري را انتخاب کرده که سي ميليون با او مشکل دارند.

وي افزود: چرا اين داور را انتخاب کرديد؟ چرا به دنبال اين نبوديد تا يک داور بي‌طرف دربي را قضاوت کند؟ چرا داوري گذاشته‌ايد که پرسپوليسي‌ها به او حساس‌اند و او نيز با پرسپوليسي ها مشکل دارد؟ آيا گذاشتن يک داور بي‌طرف سخت است؟

وي افزود: آقاي عسگري عزيز من انتخابتان غير مسئولانه و عجيب بود، تصميم شما ضد امنيتي بود و بايد پاسخ بدهيد، براي شما واقعا متاسفم که نتوانستيد يک تصميم درست بگيريد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس تاکيد کرد: در سال 76 در بازي پرسپوليس و استقلال شما همان داوري هستيد که عابدزاده مستقيم توپ را از دروازه وارد دروازه حريف کرد و شما آن را آفسايد اعلام کرديد. آقاي عسگري بهتر است به مسائل بيشتر توجه کنيد.

وي افزود: يکي به ما بگويد کميته داوران چيست و دپارتمان داوري کجاست؟ آخر نفهميديم اين دکان بقالي ها و درگيري ها براي چيست؟ هر روز پيگير مسائل داوران هستيم، يکي از کميته انتقاد مي‌کند يک از دپارتمان. بهتر است به جاي اين کارهاي کار خود را انجام دهيد ما مستنداتي را مثل روز روشن ارائه کرديم و همه ايران هم مي‌دانند چه اتفاقي افتاده است.

وي در پايان در پاسخ به اين سوال که مثل اينکه قهرماني در ليگ برتر را مي‌خواهند به استقلال بدهند و جام حذفي را به پرسپوليس، گفت: من از اين ماجراها خبري ندارم اصلا بهتر است دو جام را به استقلال بدهند تا خيال آقاي فتح الله زاده راحت شود، چرا خودتان را اذيت مي‌کنيد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: